פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ליאור | 17:01  24/10/10
מאוד מושך אותי תחום החינוך ולאחר שקראתי המון באינטרנט באתרי מוסדות הלימודים שמלמדים חינוך לתואר ראשון התבלבלתי עוד יותר מכיוון שיש המון נושאים שמעניינים אותי כמו : חינוך, חינוך מיוחד וכל נושא האבחון הדידקטי , חינוך לגיל הרך , ניהול בחינוך . השאלה שלי היא האם יש אפשרות ללמוד לתואר ראשון כמה מהנושאים שציינתי קודם יחד ? שאלה נוספת היא מהם המקצועות להם יש ביקוש היום בתחום החינוך? ואיזה תואר יש לעשות על מנת לעבוד בהם? אני נורא מבולבלת אשמח אם תעזרו לי לעשות סדר בבלאגן.
שני צור | 16:38  25/10/10
הכי נדרש היום זה להיות מורה ביסודי. שם יש חוסר גדול. לגבי הנושאים שציינת. ניהול זה רק אחרי תואר שני. אבחון זה תואר שני אחרי חינוך מיוחד. את יכולה בינתיים לשלב בין לימודי גיל רך רגיל לגיל רך חינוך מיוחד.
ליאור | 21:01  25/10/10
קודם כל תודה על התגובה המהירה ! שנית , אשמח אם תאמרי לי היכן אפשר ללמוד את השילוב הזה לתואר ראשון של לימודי גיל הרך רגיל לגיל הרך בחינוך מיוחד.
שני צור | 16:48  26/10/10
בכל המכללות לחינוך: לוינסקי, אורנים, בית ברל וכו'.
ליאור | 19:11  27/10/10
עזרת לי מאוד...רק דבר אחד עדיין לא מסתדר לי. לגביי התואר השני.. האם האוניברסיטאות מקבלות אנשים עם תואר ראשון ממכללות בקלות ? אני אהיה יותר ספציפית בשאלה...האם יש מכללות ספציפיות שלאחר שמסיימים בהם תואר ראשון קל יותר להמשיך לתואר שני באוניברסיטה ? שמעתי שהתואר הראשון במכללת אורנים, בית ברל וסמינר הקיבוצים עדיפות על שאר המכללות לכן אני שואלת.
שני צור | 14:57  28/10/10
המכללות שהזכרת הן ברמה גבוהה אך זהה גם למכללות כמו דוד ילין, לוינסקי וכו'. אין הבדל בקבלה לאוניברסיטאות בין בוגרי מכללות להוראה.
סגור