פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ליאור | 14:50  07/10/10
נרשמתי להסבת אקדמאים רב גילי אנגלית (ז'-י') בסמינר הקיבוצים ולאחרונה הציעו לי לעבור לתכנית חדשה אצלם שנקראת M.teach ונפתחת השנה. בתכנית לומדים יום בשבוע+3 שעות התנסות בבי"ס על יסודי-למשך שנתים. עכשיו ,מצד אחד רציתי לסיים עם הלימודים לתעודת ההוראה בשנה (כפי שנקבע לי בתכנית הנוכחית אליה אני רשומה) וגם ממה שראיתי הקורסים בתכנית ההסבה הרגילה כוללים הרבה קורסי דידקטיקה של המקצוע עצמו ופחות קורסים כלליים בחינוך וזאת בהשוואה ל-M.teach שכולל בעיקר קורסים בחינוך ופחות קורסים שנוגעים למקצוע עצמו. חוצמזה ההתנסות המעשית ברב גילי היא 12 שעות וב M.teach רק 3 שעות שבועיות. מצד שני מפתים אותי בכל מיני מלגות (10000 ש"ח מלגת קיום לכל שנת לימוד+11500 ש"ח הלוואה מועדפת לכל שנת עבודה בשנתיים הראשונות) שמממנות כמעט את כל שכר הלימוד של התכנית ולא מבינים מה ההתלבטות שלי. השאלה שלי היא מה דעתך בנושא? האם היית ממליצה על התכנית? האם נראה לך שהיא מכינה מספיק להוראה בסופו של דבר?
ליאור | 14:53  07/10/10
אני כרגע רשומה לרב גילי ג'-י', לא ז'-י' כפי שכתבתי קודם. ותכנית ה-Mteach היא רק לז'-י'
שני צור | 09:27  10/10/10
אני מבינה את ההתלבטות. תכנית חדשה היא תמיד התלבטות, כי עוד אין בוגרים ולא ברור מה תהיה רמת הבוגרים וכיצד יתקבלו בשוק העבודה. אני ממליצה לך לבדוק לעומק את השאלות ששאלת ואם כן - ללכת על זה. השילוב של תואר שני ותעודת הוראה הוא מומלץ וזה יהיה הכיוון שאליו ילכו כל המכללות להוראה כנראה.
שרונה | 19:45  07/10/10
ליאור שלום, גם אני מתעניינת בלימודי הוראה באנגלית והתוכנית החדשה שאת מדברת עליה נשמעת מעניינת מאוד. אודה לך אם תצרי עימי קשר, יש לי מס' שאלות ואשמח להתייעץ איתך בנושא. תודה 050-2963751
סגור