פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ורד | 20:57  04/10/10
שני היי, אני בעלת תואר ראשון וחושבת על הסבת אקדמאים להוראה לגילאי היסודי. 1. שאלתי היא מאיזה שלב למעשה מאז שאתחיל ללמד בביה"ס אחשב כעובדת של משרד החינוך ואקבל את התנאים המגיעים לי ככל מורה בישראל? 2. האם אוכל לשלב לפחות במשרה חלקית עבודה כמורה בביה"ס במהלך לימודי ההסבה (כלומר עוד לפני שקיבלתי את תעודת ההוראה)? 3. במידה וזה אכן ניתן למי עליי לפנות כדי להתחיל ללמד כשאני נמצאת בשלב כזה והאם כאמור באמת אחשב כעובדת משרד החינוך במקרה זה? מצטערת על עומס השאלות אך אני בטוחה שכמו תמיד תוכלי להבהיר לי את הדברים :) תודה!
שני צור | 10:55  05/10/10
1. בעיקרון זה תלוי בתנאי ההעסקה, אבל מהרגע שאת מתחילה ללמד בתשלום - את עודת של משרד החינוך (כמובן, שמדובר על עבודה כמורה בבית ספר של משרד החינוך ולא דרך חברות אחרות) 2. רבים מוצאים עבודה כבר תוך כדי הלימודים, למרות שרשמית צריך לסיים את תעודת ההוראה לפני. 3. פני למנהלי בתי הספר באזורך או חפשי עבודה באתר עובדי ההוראה של משרד החינוך. כאמור., יש סיכוי שתהיי כבר עובדת של משרד החינוך אולם זה תלוי בהסכם ההעסקה.
ורד | 19:10  05/10/10
שני, תודה רבה על המענה. רציתי בהמשך לתשובתך, לוודא מה ההבדל בין בתי ספר של משרד החינוך לבין "חברות אחרות"? האם לא כל בית ספר יסודי סטנדרטי שייך למשרד החינוך?
שני צור | 12:09  07/10/10
יש כל מיני מוסדות או חברות כמו "קרן קרב" שמעסיקות מורים שילמדו בבית הספר אולם הם לא עובדים של משרד החינוך.
סגור