פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום יש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ואני רוצה ללמוד תואר שני בייעוץ חינוכי, אני עובדת במשרה מלאה והמקום היחיד כרגע שנראה לי שאפשר להתקבל אליו הוא המכללה האקדמית לישראל. יש להם אישור למשרד החינוך והם מוכרים על ידי שפ"י והמועצה להשכלה גבוהה. האם את יודעת אם לאחר שנה של לימודים אצלם ניתן לעבור ללימודים במקום אחר? בקריה האקדמית? האם יש לך מושג על השם של המכללה האדמית לישראל? האם מנהלי בתי ספר מתחשבים במקום הלימודים? שאלה נוספת כמה זמן לוקח לעשות תעודת הוראה לאקדאים בלשון? תודה
שני צור | 09:33  15/09/10
1. האישור של משרד החינוך התקבל רק בשנים האחרונות אז עוד לא כל כך ידועה ההתייחסות בשטחו. בכל אופן, על מנת לעבוד בביה"ס עליך לעשות תעודת הוראה. מבחינת הכרה אקדמית - הקורסים שלהם מוכרים וניתן לקבל עליהם פטורים במוסדות אחרים. 2. ההסבה לוקחת בין שנה לשנתיים.
לירון | 13:45  15/09/10
תודה שני יש לך מושג לגבי מעבר ממוסד אחד למשנהו אחרי השנה הראשונה בייעוץ חינוכי עם ציונים גבוהים? זה מקובל? או שתנאי הקבלה נשארים על פי ההמצוע של התואר הראשון? בקשר לתעודת הוראה - מה עושה את ההבדל בין שנה לשנתיים?
שני צור | 16:42  16/09/10
בדרך כלל מוסד שרצה תעודת הוראה ידרוש אותה ממך גם אחרי שנה של לימודים לתואר יועץ חינוכי. לגבי ההסבה - זה תלוי בכמות הקורסים שבהם תקבלי פטור על סמך לימודייך לתואר ראשון. זה בדרך כלל יותר נוטה לשנתיים.
סגור