פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום שני, האם את יודעת מידע על המסלול בבר אילן של תעודת הוראה במדעי החברה- האם אפשר לבחור להתמקצע בפסיכולוגיה, סוציולוגיה וכו או שלומדים מספר תחומים הקשורים למדעי החברה. יש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות- יש לך מושג מה תנאי הקבלה שם? הם כרגע בחופש ואין עם מי לדבר ולא כל כך ברור ממה שהם רושמים באתר מה תנאי הקבלה. שאלה נוספת- אני מתלבטת בין בר אילן לת"א. בת"א יש מסלול של פסיכולוגיה ומסלול של מדעי החברה שכולל סוציולוגיה, מדעי המדינה וכלכלה. האם את יודעת לאיזה מקצוע יש יותר דרישה בשטח? בנוסף, במידה ואלמד במסלול מדעי החברה האם בפועל אוכל ללמד בתיכון גם פסיכולוגיה? תודה רבה!
שני צור | 10:35  09/08/10
בכל מקרה כדאי לוודא עם המוסדות את הדברים בע"פ. למיטב ידיעתי יש בבר אילן מסלול למדעי החברה שכולל את כל המקצועות שהזכרת. גם תעודת הבגרות במדעי החברה מורכבת מכל המקצועות ביחד, ולכן מורה שמלמד מדעי החברה יכול בדרך כלל ללמד גם פסיכו', גם סוציו' וכו'. בשטח אין דרישה למקצוע אחד יותר מהשני כי כולם במסגרת אותה בגרות ובתי ספר שמלמדים את המגמה הזאת זקוקים למורים בכל המקצועות הללו.
סגור