פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום שני צור, אשמח למידע יש לי שלוש שאלות שונות לגבי הסבה להוראה: 1. יש לי תעודת הוראה לעיצוב אופנה בתיכונים. אני אנני עובדת בהוראה מאז שסיימתי אלא עובדת בעיצוב אופנה. הייתי רוצה לעבור ללמד ביסודי מקצועות כמו אנגלית, אומנות ואולי להיות מחנכת כיתות נמוכות. הייתי רוצה לדעת האם אפשר לעבור לאופק חדש במקצועות האלו. מה אני צריכה ללמוד ומה משכורות התחלתית למשרה מלאה. בנוסף חייתי 5 שנים בארה"ב - האם מקל על ההסבה לאנגלית? 2. לבעלי תואר שלישי במתמטיקה. באם ברצונו לעבוד במשרה חלקית בהוראה - מה עליו ללמוד ומה המשכורת ההתחלתית בתחום זה. 3. שאלה אחרונה לגבי אחותי שגם היא רוצה לעבור להוראה - היא כמעט סיימה את ההסבה והפסיקה. היא רוצה ללמד חשבון ומדעים (יש לה תואר ראשון במדעי הטבע) הדאגה הגדולה שלה היא האם אפשר דרך אופק חדש להתפרנס בכבוד כלומר שעות עבודה מול משכורת התחלתית. שלושתינו כמובן עם ילדים קטנים ואני אישית רוצה לנסות להשתלב בבית הספר שילדי ילמדו בו כדי לאפשר חינוך טוב להם ולכל הילדים ביישוב. תודה רבה - שלושתינו נמצאים בצומת וזקוקים למידע ע"מ להחליט על עתידנו המקצועי יום טוב שרון
שני צור | 09:15  04/08/10
1. עליך לעשות הרחבת הסמכה שזה בעצם תעודת הוראה נוספת אבל יותר קצרה (ללא לימודי החינוך). בכל המקצועות שהזכרת ניתן לעבוד באופק חדש. המשכורת הבסיסית למורה בעל תואר ראשון היא בערך 5300, תארים נוספים מוסיפים כמה מאות שקלים במשכורת. טבלה מפורטת נמצאת באתר אופק חדש של משרד החינוך. השהייה בארה"ב יכולה להקל על ההסבה - את תדרשי לעבור מבחן באנגלית וירדו לך קורסים לפי מידת השליטה שלך בשפה האנגלית. 2. עליו לעשות תעודת הוראה במתמטיקה. 3. כאמור המשכורת הבסיסית היא סבירה ביותר וניתנים בתוספת גמולים וותק. עליה להשלים את ההסבה ולהתחיל לעבוד.
סגור