פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אז כך ישמח לראות תגובות והערות על מנת לבחור את הדרך הנכונה . אני בן 25 סטודנט חדש באוני הפתוחה לכלכלה וראיית חשבון ,אחרי הקורסים הראשונים שלקחתי הייתי מרוצה עד שלא מעט פעמים שמעתי מאנשיים שלאוני' הפתוחה אין כל הערכה אצל המעסיקים בשוק הציבורי ,החלטתי לעבור לאוני' רגילה דרך האוני הפתוחה ,אחרי מחשבה זו הבנתי שאני מוותר על השקולים הבסיסים שבגללם בחרתי ללמוד בפתוחה וזה העבודה במקביל ,ולכן ובגלל וויתור כזה כל המחשבוות שלי הלכו לכיוון ללמוד משהו שאני אוהב ,ומה שאני רוצה זה לא כלכלה זה ,חינוך, לעזור לסביבה שלי ,למגזר שלי ,ולתרום לקידומם ,ולכן בחרתי ללמוד בחוג לייעוץ והתפתחות האדם אוני' חיפה ,רוצה לשמוע איך הלימודים האלו , האם אני יוכל לעבוד ויהיו לי הזדמנויות עבודה כבוגר תואר ראשון , האם אני יכול להתקדם וללמוד תואר שני ביעוץ חינוכי .. באמת ישמח לשמוע תגובות ,הערות והצעות ממכם ,תודה מראש
שני צור | 13:41  15/07/10
במוסדות של משרד החינוך תוכל לעבוד רק אם תעשה גם תעודת הוראה, וגם לייעוץ תצטרך בדרך כלל תעודת הוראה.
אמיר | 17:09  15/07/10
את אומרת שבשביל לעבוד בחינוך צריך הוראה . מתי אני יכול לעשות את ההוראה רק אחרי שאני מסיים את התואר? או במהלך הלימודים? ומה עם אבחון דידקטי או יעוץ חינוכי ,אם אני ממשיך לתואר שני באחד התחומים האלו אני צריך לעסוק בהוראה על מנת לעבוד בתחום ? או שישר עם סיום התואר השני אני ישתלב בעבודה בתחום?
שני צור | 07:26  16/07/10
הוראה ניתן לעשות במקביל לתואר רק במכללות להוראה. בשאר המוסדות ניתן להתחיל רק בשנה האחרונה את תעודת ההוראה. אבחון דורש תעודת הוראה בחינוך מיוחד ובדרך כלל גם כמה שנות ניסיון בהוראת חינוך מיוחד. ייעוץ דורש תואר שני אחרי תואר ראשון לפחות בממוצע 80 (תלוי במוסד הלימודים) ובדרך כלל גם תעודת הוראה.
סגור