פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מיכל | 22:39  03/07/10
שלום, אני סטודנטית לתואר ראשון בחינוך מיוחד באוניברסיטת ת"א. אני מעוניינת לעסוק באיבחון דידקטי, עד כה על פי בירורים שעשיתי הדרך לעשות זאת היא עבודה בתחום ההוראה המשך כ-5 שנים ואחר מכאן לימודי איבחון. לאחרונה התברר לי כי ישנה אפשרות נוספת, לעשות תואר שני בלקויות למידה שכולל גם את לימודי איבחון. מה שברצוני לדעת האם בשוק העבודה מסתכלים על שני המסלולים באותה הצורה או שישנה עדיפות לאחד מהם? פשוט נראה לי מוזר שמבקשים במקום אחד כל כך הרבה נסיון ובמקום אחר אפשר להגיע ישר אחרי התואר הראשון. תודה מראש...
שני צור | 18:36  04/07/10
יש מסלולים כאלה. עליך לודא שבמסגרת התואר את מקבלת תעודת מאבחן מטעם משרד החינוך.
אני יודעת כי קיים תואר כזה וכי הוא מקנה תעודת איבחון של משרד החינוך את זה כבר בדקתי. מה שמעניין אותי לדעת זה מה קורה לאחר סיום התואר, האם במקום עבודה נותנים העדפה למי שעבד במקצוע ההוראה? או שזה לא משנה... כמו כן שמעתי כי רוצים להעביר חוק שרק בעלי תואר שני יהיו רשאים לאבחן... האם שמעת על דבר כזה? אם כן מה המשמעות לגבי לימודים במכללות? תודה!
שני צור | 18:43  05/07/10
אם התעודה היא ממשרד החינוך לא אמורה להיות הבחנה בקבלה לעבודה. סביב עתיד האבחונים יש חרושת שמועות כבר כמה שנים. לא ברור לאיזה כיוון ילך משרד החינוך; יכול להיות שהדרישה תהיה לתואר שני או רק לפסיכולוגים חינוכיים. כרגע עוד אין שום החלטה בנושא.
סגור