פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
היי, נרשמתי ללימודים בבית ברל תואר בחינוך במסלול קידום נוער בסיכון, רציתי לדעת אילו אופציות יש לי להמשך לימודים לתואר שני? והאם אני אחשב כמו עובדת סוציאלית או שזה פחות נחשב? אני קצת מבולבלת בנושא כי מצד אחד זה מאד מעניין אותי אבל מצד שני כולם אומרים לי שעדיף ללמוד עבודה סוציאלית.... הבעיה שאם אחליט לוותר וללכת לעבודה סוציאלית זה אומר לדחות את השנה הזו כי אצטרך לעשות פסיכומטרי, בתואר של חינוך לא עשיתי כי יש לי ממוצע ציוני בגרות גבוה. ולגבי הסבה זה שנתיים זה המון זמן... תודה, (:
שני צור | 23:10  22/06/10
זו לא עבודה סוציאלית אלא הדרכת בני נוער (ולא טיפול בירוקרטי/טיפולי בהם) מבחינת המשך לתואר שני - תוכלי לעשות תרפיות לינהן. אם המסלול כולל תעודת הוראה תוכלי גם להיות יועצת חינוכית.
אל תלמדי שם! 4 שנים של לימודי "עבודה סוציאלית" מקנים לך אפס הערכה וקבלה בשוק העבודה. מספרת לך מניסיון אישי! התכנים הם בדיוק כמו בלימודי עבודה סוציאלית אך את יוצאת משם עם תואר ראשון בחינוך ותעודת בוגר בהוראה. זהו!. ואם תרצי במקרה להיות מורה- את לא יכולה. יועצת חינוכית- לא יכולה. אין מה לעשות עם התואר הזה. אומנם הלימודים מעניינים ומאתגרים אך שמעי לי- לכי על עבודה סוציאלית או על הוראה. גם אם תרצי לעבוד עם נוער את יכולה להיות מורה בהיל"ה, את יכולה לעשות הרבה דברים עם תעודת הוראה כי זה לפחות נותן לך תחום שאת מומחית בו. תואר בעבודה סוציאלית באוניברסיטה יעלה לך פחות זמן ופחות כסף. בהצלחה!
סגור