פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
א | 15:10  14/05/10
שלום רב לכל, ברצוני ללמוד את מיקצוע החינוך המיוחד... מתלבט בין מיכללות. תל חי ואורנים ואולי במידה גם אוהלו... אם למישהו יש דרך לפרוס את ההבדלים, היתרונות והחסרונות בין המכללות, אשמח לשמוע דעה לגבי הנושא... תודה לכל על השיתוף שבת שלום.
שני צור | 23:47  15/05/10
בכל מכללה תכנית שונה (עם תעודת הוראה או בלי) ובעיקר אווירה שונה. אני ממליצה ללכת ליעוץ במכללות ולראות לאן את הכי מתחברת.
שירי | 18:23  19/05/10
היי קראתי את השאלה שלך וגם אני עומדת כרגע בפני אותה דילמה תראי בגדול אורנים זה מסלול שבו את מקבלת תעודת הוראה בנוסף לתואר בחינוך מיוחד זוהי מכללה לחינוך ולכן במהלך שנות הלימודים עובדים הרבה על הפרקטיקה בתור מורה ואילו בתל חי התואר הוא יותר טיפולי, ומתאים לאנשים שלא ייעדו את עצמם מראש להיות מורים, אם יחליטו יוכלו להשלים אבל הבנתי שזה לא סיפור... מה שאהבתי בתל חי שאפשר לשבת את התואר בדו חוגי אם את מעוניינת וכמובן האווירה הסטודנטילית שנראת לי חוויה, אך אם זאת תדעי שגם אורנים נחשבת מכללה מאוד מוצלחת בתחום פשוט שם את נכנסת למסלול גם של הוראה.. בהצלחה בהחלטה!
סגור