פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום! יש לי תואר בביולוגיה ואני שוקלת לפנות להוראה. נאמר לי שניתן להוציא תעודת הוראה בתוך שנה וגם לעבוד תוך כדי, אבל מבדיקה שערכתי באינטרנט במוסדי לימוד שונים לא מצאתי לכך אינדיקציה. בנוסף נתקלתי במה שנקרא "לימודי תעודה" שעורכים שנה. רציתי לשאול מה ההבדל בין תעודה הוראה (שלמיטב הבנתי דורשת 3 שנות לימוד) לבין לימודי תעודה בתחום החינוך, והאם נכון שאפשר לעבוד במקביל ללימודים. תודה מראש :)
אני מתנצלת על השגיאות הקלדה.. שונאת שזה קורה לי כשאני מקלידה מהר..
שני צור | 14:49  21/04/10
תעודת הוראה ניתן לעשות בשתי דרכים: 1. במקביל לתואר ראשון במכללות לחינוך בתואר שנקרא B.Ed. וזה לוקח 4 שנים. 2. בסיום תואר ראשון או קצת לפני הסיום עושים הסבה לתעודת הוראה בלבד ללא התואר. בייעוצים במוסדות הלימוד אמורים לבנות לך תוכנית אישית על פי הקורסים שלמדת בתואר הראשון. ניתן לקחת את הקורסים באינטנסיביות ואז קשה לעבוד במקביל או לפרוס אותם על פני שנתיים ויותר ואז ניתן לעבוד במקביל. הסבה כזו יכולה לקחת שנה או יותר (בדרך כלל יותר), וזה תלוי בקורסים שלקחת בתואר הראשון ובמידת הגמישות שלך.
סגור