פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
התחלתי ללמוד באוקטובר האחרון לימודי חינוך ופסיכולוגיה במכללת רמת גן, ונכשלתי בקורס הראשון, מבוא לפסיכולוגיה, אני מאוד רוצה לסיים את התואר תוך שלוש וחצי שנים אבל בגלל שזאת האוניברסיטה הפתוחה אני מרגישה שאני לא לוקחת מספיק קורסים כדי שזה באמת יקרה. בדקתי במכללה בצפון אם אני יכולה לעבור ללימודי חינוך שם, והם אומרים שאני צריכה לעשות בגרות בלשון מה שאומר שאני מפספסת את שנה הבאה ומתחילה רק באוקטובר 2011 את לימודי. האם יש פיתרון אחר בו אני אוכל לעבור למכללה אחרת שבה אקבל את המסלול שמתאים לי ואת התמיכה שאני צריכה באוקטובר הקרוב? תודה מראש :)
שני צור | 16:41  12/04/10
קשה להגיד בלי לדעת מה ממוצע ציוניך בבגרות ובפסיכומטרי. בצפון יש את מכללת גורדון ומכללת אורנים, וכן מוסדות שמלמדים חינוך ללא תעודת הוראה כמו עמק יזרעאל, תל חי, אוניברסיטת חיפה. פני למוסדות ובררי האם תוכלי להתקבל למקום בצורה טובה יותר
קרן | 11:28  13/04/10
לא עשיתי פסיכומטרי, ואני כבר לא אוכל לעשות כדי להתקבל לשנת לימודים הבאה. האם במכללות שציינת מקבלים ללימודים רק על סמך בגרויות?
שני צור | 17:46  13/04/10
בחלק מהמסלולים כן. כדאי לוודא עימם.
סגור