פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אנה | 18:49  19/03/10
שלום, אני מעוניינת ללמוד הוראה לגילאי יסודי , אבל לא יודעת האם להירשם לאוניברסיטה או למכללה לחינוך. אם ארשם למכללה, זו תהיה מכללת בית ברל. מי שמכיר , אשמח לשמוע דעות\המלצות על המכללה. תודה, אנה
רביבה | 13:07  21/03/10
לדעתי, רעיון טוב ללמוד הוראה במכללה... יש לכך הרבה יתרונות כגון הפאן המעשי של המקצוע. אני אישית נרשמתי ללימודי חינוך מיוחד בבית ברל לשנה הבאה. אמנם אני לא יכולה להמליץ על סמך ניסיון שלי, אבל הסיבה שבחרתי בבית ברל היא שקיבלתי המלצות חמות מקרובי משפחה בוגרי המכללה וכמו כן הייתי ביום הפתוח לפני מספר שבועות והתרשמתי מאוד לטובה. עצה שלי: אל תוותרי על לבדוק מוסדות לימוד באופן אישי, פשוט תיגשי לשם ותוכלי להתרשם מהמקום ואולי גם לקבוע פגישת ייעוץ, לי עזרו מאוד עם המון שאלות שהיו לי בקשר ללימודי החינוך.
סיגל | 16:16  21/03/10
רביבה, גם אני מתלבטת המון בתקופה הזאת אם ללמוד באוניברסיטה או במכללה. לצערי פיספסתי את היום הפתוח שהיה במדרשה לאמנות (במכללת בית ברל), אבל התשובה שלך גרמה לי לקבוע למחר פגישת ייעוץ במדרשה בקשר ללימודי חינוך לאמנויות :) חג אביב שמח!
שני צור | 20:59  21/03/10
בדרך כלל באוניברסיטה אין מסלולי לימוד לבית הספר היסודי
סגור