פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
יפעת | 22:16  04/02/10
שני שלום, בהמשך לשרשור עם רונית למטה לגבי יעוץ חינוכי..אני בת 27 בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ומעוניינת בתואר שני בייעוץ חינוכי לגיל הרך כאשר שם נאמר לי שצריך לעשות קודם את התואר שנמשך שנתיים וחצי ואז עוד שנה תעודת הוראה בפסיכולוגיה בלבד. לא ניתן כמו שהבנתי לעשות את התעודה ספציפית לגיל הרך וזה די סוגר לי את האפשרויות היות ותחום העניין שלי הוא הגיל הרך ואולי ארצה לעבוד כגננת בהמשך האם את מכירה מסלולים דומים במקומות אחרים? שאלה נוספת. התעניינתי לגבי תעודת הוראה לגיל הרך בלוינסקי ונאמר לי שזה נמשך על פני שנתיים בתדירות של יומיים וחצי בשבוע. בתור תוכנית הסבה זה מאוד מייגע ולא אפשרי. איך ניתן להתפרנס בכבוד במקביל? ומה הסיכויים להתקבל למשרד החינוך כשאסיים בגיל 30 את התעודה? כשכל בוגרות חינוך הן צעירות כל כך... אני מאוד מעוניינת בתחום אך מלאה חששות בגלל כסף, זמן, גיל וכו... אשמח לכל תגובה מאנשים שעושים דבר דומה ויכולים לחוות את דעתם.
שני צור | 13:52  05/02/10
לא כל כך הבנתי מה זה שם ולא הבנתי איזה תחום סוגר לך מה.. לגבי תעודת הוראה בלוינסקי, אילו הדרישות של משרד החינוך ון מאוד קפדניות. ניתן לעשות את התעודה בפחות ימים למשך יותר שנים. אני ממליצה להגיע ליעוץ ולראות תכנית אישית שיבנו עבורך. לגבי הגיל - 30 זה צעיר. יש בנות רבות בגיל זה שמחפשות תעסוקה ואין שום בעיה בכך.
סגור