פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דוד | 11:12  30/01/10
שלום לשני (ולכל מי שיוכל לנדב מידע...!) שמי דוד מאזור המרכז. יש לי תואר ראשון בהוראה במסלול על יסודי לכיתות ז'-י', וגם תעודת הוראה, על יסודי, כיתות ט'-יב'. בנוסף יש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות. רציתי לשאול מספר שאלות: 1. איזה תארים \ תעודות נוספות אני צריך כדי לעבוד בגן ילדים: האם יש בזה הבדל בין גן פרטי לציבורי, והאם יש בזה הבדל בין גנן, סייע, גנן מוביל? 2. האם התארים הללו דרושים על פי החוק או שאלו דרישות של מעסיקים? (למשל בהייטק אין מניעה חוקית שתהיה מתכנת, גם אם אין לך שום תואר) 3. האם אפשרי מבחינה חוקית להקים גן ילדים מבחינת בעלות, ללא ההסמכות הנ"ל? במקרה כזה האם ניתן לשהות ולתפקד בגן יחד עם הגננת או שלמעשה אסור להיות שם באופן קבוע ללא התעודות \תארים הדרושים? תודה דוד תודה דוד
שני צור | 21:32  30/01/10
1. על מנת לעבוד כגנן בגנים ציבוריים עליך להיות בעל תעודת הוראה בגיל הרך. על מנת להיות סייע יש קורסי סייעות. 2. בגן של משרד החינוך אתה חייב תעודת הוראה. בגנים פרטיםם לא תמיד. 3. בגנים פרטיים יש כללים קצת שונים ולא תמיד חייבים תעודה, אם כי בדרך כלל ההורים מבררים לגבי זה. יש ארגון גני הילדים הפרטיים. אני מציעה לפנות אליהם ולברר מה בדיוק נדרש על מנת לפתוח גן.
סגור