פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
קרן | 07:56  12/11/09
שלום, אני בעלת תואר ראשון ולאחרונה החלטתי לעשות הסבה מקצועית לתחום ההוראה. ביררתי בכמה מכללות לגביי ההסבה ולבסוף החלטתי ללמוד מורה ללשון לחטיבת ביניים. בטרם אני נרשמת ללימודים רציתי לדעת אם יש דרישה, בד"כ, למורים ללשון באזור חיפה והקריות? דבר נוסף, במידה ולא אמצא עבודה בחטיבת ביניים, רציתי לדעת אם אני אוכל ללמד בבית ספר יסודי? ודבר אחרון, אני מתכוונת להרשם ללימודים בסמסטר אביב, אחרי כמה זמן אני אוכל להציע את עצמי למשרות הוראה - כבר במהלך הלימודים או רק שאני אסיים אותם ואיך עושים זאת דרך משרד החינוך או לפנות ישירות לבתי הספר? בתודה מראש, קרן
שני צור | 09:39  12/11/09
1. לשון אינו מוגדר כמקצוע נדרש, אבל באופן כללי בפריפריה חסרים מורים. אני מציעה לפנות למפקחת ללשון או למחוז הצפון ולבדוק מה מצב הביקוש. 2. רשמית לא תוכלי ללמד בביה"ס יסודי ללא תעודה מתאימה, אולם בפועל פעמים רבות, בשל החוסר במורים ביסודי, ניתן להתקבל גם עם תעודה של חט"ב. 3. רשמית, לא תוכלי ללמד ללא תעודת הוראה מלאה. בפועל, סטודנטים רבים להוראה מלמדים בבתי ספר במקביל ללימודים, לעיתים אפילו מתחילת הלימודים.
סגור