פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
קרן | 22:07  11/11/09
שלום, אני לומדת שנה שניה במכללה לחינוך בתל אביב. שאלותיי: 1. אני יודעת שאפשר לקבל תואר B.ED ללא סטאז'. מה בעצם נותן סטאז' אם יש לי תואר ותעודת ההוראה? 2. אם לא עשיתי את התנסות מעשית מסיבות כל שהן ובסוף לימודים חסרה לי שנה של התנסות או אף יותר - האם זה מונע ממני לקבל את התואר B.Ed (רק תואר -ללא תעודת הוראה כמובן)? האם התנסות מעשית היא זאת שמקנה את תעודת הוראה? 3. מה הן דרישות הכרחיות כדי לקבל את התואר B.Ed?
שני צור | 09:34  12/11/09
1. סטאז' עושים רק בסיום התואר ותעודת ההוראה או במקרה של מכללות לחינוך - ניתן להתחיל אותו בשנה הרביעית. הסטאז' מקנה את רשיון ההוראה והוא בעצךם חובה בשנה הראשונה לעבודתך על מנת להמשיך במוסדות של משרד החינוך. אם את לא רוצה לעבוד במשרד החינוך - את לא חייבת לעשות סטאז'. 2. תואר B.Ed מורכב מתואר ראשון ותעודת הוראה ביחד. לא ניתן לקבל אותו כתואר ללא תעודת הוראה . לכן, חייבים לעמוד בכל ההתחייבויות, כולל עבודה מעשית 3 שנים או כל התחייבות אחרת שהמכללה דורשת (זה קצת משתנה בין המכללות).
מאי | 22:07  09/02/17
יש לי שאלה אני בשנה ה4 לתואר עושה סטאז יש לי שאלנ אם אסיים את הסטאז השנה אף עדיין יהיה חסר לי נגיד מבחן 1 של התואר אני אוכל להמשיך לעבוד? או שבשנה א אחרי סטאז כבר חייב את התואר?
סגור