פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב, אני מלמדת בתיכון זו שנה ראשונה ללא תעודת הוראה (הנני בעלת תואר שני). נרשמתי השנה למכללה להסבת אקדמאים. כיום אני מתלבטת לשם מה בכלל להוציא תעודת הוראה, הרי אני כבר בתוך המערכת, לא? שאלתי היא אם כן: האם תעודת ההוראה מקנות הטבות מסויימות? מה ההבדל בין אם אתה מלמד עם תעודת הוראה ובלי? האם הוותק נספר? האם יש גם שנת שבתון לאלו שבלי תודת הוראה? מה לגבי המשכורת (אני מלמדת 12 שעות מתוך 24)? האם זה שאני מלמדת 12 מתוך 24 שעות, שזה 50% משרה נחשב כמשרת אם? איפה מבררים את כל המידע? ובכל זאת אשמח אם תוכלי להעניק תשובות לכל השאלות תודה עדי
שני צור | 20:28  26/09/09
אפשר לבדוק באתר עובדי ההוראה של משרד החינוך וכמובן להתייעץ גם עם המנהל בבית הספר. באופן כללי בדרך כלל המנהל עצמו אמור לדרוש ממך לעשות תעודת הוראה במהלך העבודה.
אני חדשה בעסק, ואתרי המורים והזכויות מסובכים מדי. אשמח לקבל תשובות ישירות. תודה עשי
שני צור | 08:11  29/09/09
ככל הידוע לי תעודת ההוראה מקנה הטבות מסוימות מבחינת גמולים ושכר, אולם אני לא בקיאה בנושא ולא רוצה להטעות ולכן הפניתי אותך לאתר משרד החינוך. ניתן גם לפנות לאתר של ארגון המורים או הסתדרות המורים שמנהלים פורומים בנושאים אלו. הפורום הזה מתמחה בלימודי חינוך ולא בתנאי השכר.
יוסי | 22:02  02/11/09
עדי היי, אני מתלבט בדיוק באותן סוגיות. אשמח לדעת אם הצלחת לברר משהו... תודה, יוסי
סגור