פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שני שלום, הנני בעלת תואר ראשון בפסיכולגיה. ברצוני ללמוד לתעודת הוראה אך אני בהתלבטות בנוגע לתחום פסיכולוגיה או אנגלית?? האם אנגלית עדיפה על פני פסיכולוגיה. נאמר לי שאקבל נקודות זכות על לימודי התואר בפסיכולוגיה אך באנגלית אצטרך לעשות השלמות. אשמח לשמוע את חוות דעתך בנושא תודה שר
שני צור | 08:24  16/09/09
מבחינת תעודת ההוראה - פסיכולוגיה ייקח לך פחות זמן לעשות, אולם בפועל יש הרבה פחות עבודה בהוראת פסיכולוגיה מאשר בהוראת אנגלית.
מונה | 12:16  17/09/09
אממ.. לדעתי פסיכולוגיה פחות כדאי.. הסיבה לכך (לפי מה שאמרו לי מורים) היא שאין הרבה בתי ספר שמלמדים פסיכולוגיה ואת תהי מוגבלת מאוד.. מנגד לכך אנגלית זה מקצוע מבוקש, יש בו גם עבודה במגוון מסגרות – (בתי ספר יסודיים,חטיבות, תיכונים) וגם יש את אופציית השיעורים הפרטיים שמאוד רווחיים. יש לציין שאני מדברת לא על סמך ניסיון, אלא על פי שיחות עם מורים. אני אישית מתחילה ללמוד השנה הקרובה (B.Ed עם תעודת הוראה באנגלית לעל יסודי). איפה את מתכוונת ללמוד? אני נרשמתי לבית ברל לאחר התלבטות רבה בין אוניברסיטה למכללה להוראה... (ניסיון מעשי גדול יותר במכללה, ובנוסף לכך קיבלתי המלצה על בית ברל ממספר מורים). כדאי לך להזדרז עם ההרשמה בטח ברוב המקומות כבר סוגרים את הרשימות לשנה הבאה..
סגור