פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דיקלה | 20:35  13/07/09
שלום, רציתי להתייעץ, אני כרגע עושה מכינה לשיפור ציונים. התכנון שלי לאחר מכן להתחיל ללמוד חינוך לגיל הרך- אני מעוניינת להיות גננת. רציתי לדעת איך זה הולך מה המסלולים שיש? האם זה לפי גילאים? או גילאי גן ובית ספר יסודי ? איך זה הולך בדיוק? בנוסף רציתי לקבל המלצה לגבי איפה מומלץ ללמוד חינוך לגיל הרך? איפה התואר באמת תופס ונחשב? אני מאוד מאוד מתלבטת ולא ממש יודעת, כך שאשמח לקבל המלצות .
שני צור | 11:14  14/07/09
גיל הרך לומדים בכמה מכללות להוראה. אני ממליצה לך לפנות אליהן ולראות היכן מתאים לך ללמוד. באופן כללי ניתן ללמוד גילאי 0-6 בלבד, גילאי 0-6 וכיתות א-ב או גילאי 3-8. בית ספר יסודי זוהי תעודה נפרדת. בכל מכללות יש התמחויות שונות.
ROZZA | 13:42  14/07/09
שלום דקלה.. שמי רוזה ואני גננת מספר שנים ממרכז הארץ. אני סיימתי לא לפני זמן רב את הלימודים לכן אולי אוכל לתת לך מידע רלוונטי (בנוסף למידע של יועצת הפורום). אז ככה, המסלולים שיש (לא בטוחה אם בכל מקום זה אותו דבר, אני למדתי בבית ברל). 1)עד גיל 6 2)עד גיל 6 +תעודת הוראה לכיתות א-ב 3)עד גיל 6+ שילוב עם חינוך מיוחד. האפשרות שאני בחרתי היא השלישית כי היא מאפשרת יותר אופציות לעבודה, מקבלים תעודת הוראה לגן רגיל וגם לגן של חינוך מיוחד. לכן אפשר לעבוד בכל סוגי הגנים- רגילים, משולבים, וגן של חינוך מיוחד. אם את שואלת מה כדאי לך, אז תצטרכי להחליט מה הכי מדבר אליך כיוון שחינוך מיוחד לא מתאים לכל אחד. אני יכולה להגיד לך שיש מספר מכללות טובות להוראה אבל באופן אישי אוכל רק להעיד על בית ברל כיוון ששם למדתי. הייתי מאוד מרוצה מהלימודים שם גם מבחינת תוכן וגם מבחינת היחס שמקבלים שם. בנוסף לכך זה מקום "עם שם" בתחום החינוך (ציינת שחשוב לך). אני באה לשם מחר ליום הפתוח (נראה לי שמתחיל בסביבות 5 או 6) כיוון שאני רוצה לנסות להתקבל לתואר שני שם. הכי טוב להגיע ולראות אם המקום מתאים לך באופן אישי. כמובן שכדאי לך לבדוק בעוד מקומות ולבחור באופציה שהכי מדברת אליך! בהצלחה
יעל | 09:12  15/07/09
אני למדתי לתואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה בגיל הרך במכללת לוינסקי והייתי מאוד מאוד מרוצה. לוינסקי היא המכללה לחינוך הותיקה והמנוסה בארץ והיא נחשבת למובילה בתחום. יש שם אווירה טובה ומשפחתית ואחלה חברה. את אולי תחשבי שאני לא אובייקטיבית כי למדתי שם,אז את מוזמנת לברר זאת בעצמך ולשאול אנשים...:)
דיקלה | 19:47  18/07/09
שלום לכן, תודה רבה על התגובות והעזרה. לפי מה שקראתי באתרים נכון לעכשיו הכי מדבר אליי כמו שאומרים זה החינוך רגיל וחינוך מיוחד- כמו שאמרתן המסלול המשולב, האמת שרציתי מההתחלה חינוך מיוחד רגיל אבל זה בעיה מבחינת עבודה רק בחינוך מיוחד אז מסלול משולב נשמע לי מעניין ומדבר אליי מאוד. לגבי לוינסקי, אבדוק את העניין. בית ברל רחוק לי מבחינת מיקום האמת, אשמח לשמוע עצות ודעות נוספות אם יש, תודה רבה ושבוע טוב לכולם.
סגור