פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מיקה | 23:12  09/07/09
שלום אני מתחילה ללמוד לתואר שני ביעוץ חינוכי באוקטובר, אולם מטרידה אותי מאוד שאלה שנוגעת לתחום התעסוקה. אני כל הזמן שומעת מאנשי חינוך שמאוד קשה ליועץ חינוכי לעבוד במשרה מלאה. אני שומעת שלבתי הספר אין תקציבים ולכן ניתן לעבוד רק בחצי משרה. גם ככה המשכורות ממש נמוכות אז איך מתקיימים מחצי משרה? ואם זה כך למה זה נחשב לתחום מבוקש? אנשים שהולכים ללמוד את זה לא יודעים שקשה למצוא בזה משרה מלאה? מה עוים יועצים חינוכיים ע"מ לעבוד משרה מלאה? לתשובתך אודה, אני ממש מתוסכלת מזה..
שני צור | 08:06  10/07/09
ברוב המקרים יועץ חינוכי עובד בכמה בתי ספר או משלים את עבודתו כיועץ בעזרת שעות הוראה.
מיקה | 11:59  10/07/09
במידה ומשלים כמורה הוא מצליח להגיע למשרה מלאה? ולגבי לעבוד בכמה בתי ספר, שאלתי מישהיא מתחום ההוראה לגבי אופציה כזו והיא אמרה לי שזה "כמו פיצול אישיות" ..האם זה ראלי לעבוד כיועץ בשני בתי ספר שונים?
שני צור | 20:58  11/07/09
לגבי הוראה - ניתן להגיע למשרה מלאה, אולם זה כמובן תלוי במקצוע ההוראה שלך ובצרכים של בית הספר. לגבי יעוץ בשני בתי ספר - פגשתי בעבר אנשים שעשו את זה. זו עבודה קשה ומתישה. לגבי פיצול אישיות - זה תלוי בעיקר ביועץ. אין ספק שזה לא פשוט.
סגור