פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, אני בעז"ה שנה הבעל"ט רוצה להתחיל ללמוד. עד עכשיו הייתי בטוחה שאני רוצה ללמוד חינוך מיוחד.. התחום הזה מעניין אותי ואני רוצה לעסוק בו . לא בעבודה עם אוטיזם וכאלה אלא עם מקרים יותר קלים של היפראקטיביות,מורת שילוב וכו. כמה התלבטויות... אני מעדיפה עבודה עם נוער (חטב -תיכון) ולפי מה שביררתי אני לא אוכל לבחור מקום עם אופי וסגנון מסויים , אלא יקבעו לי ויכולים לשבץ אותי בבית ספר יסודי/ גן למרות התנגדותי. וכן, אני מעדיפה משהו כמו מורת שילוב אבל אמרו לי כי המשרות האלה מועטות והסיכוי שאקבל כזו שואף לאפס.. אני חוששת שאלך לחינוך מיוחד ואחשוב שזה משהו מסויים ובסוף אקבל את ההפוך בעל כורחי. לאחרונה חשבתי ברצינות על כיוון של מתמטיקה. שזהו תחום הדורש פחות השקעה ו'התברברות' עם חומרי עבודה, משחקים וכו'. אני לא מהמתלהבות על מתמטיקה אבל גם לא סולדת.. וגם זה מאפשר שיעורים פרטיים שמבוקשים היום. ויש לכך המון ביקוש היום אז יש לי ממש דילמה לאן ללכת. ומה יותר משתלם.. .מקווה שהובנתי.. אשמח לעצות ותובנות לכאן ולכאן... תודה!!
שני צור | 08:05  10/07/09
מתמטיקה אכן נחשב למקצוע הרבה יותר נדרש בשוק העבודה, אבל אני בעד ללכת ללמוד מקצוע שאוהבים, כי אם זה לא מגיע "מהבטן" קשה לגרום לתלמידים לאהוב את המקצוע. בכל אופן, ברוב המכללות יש מסלולים שמשלבים בין תעודה רגילה בהתמחות מסוימת ובין חינוך מיוחד. את יכולה לפנות למסלולים האלה.
סגור