פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מיה | 00:00  23/06/09
אני לומדת במרכז ללימודים אקדמאיים חינוך חברה וקהילה .רציתי לדעת שאסיים אני יכולה לעשות תעודת הוראה במתמטיקה בלוינסקי?כמה שנים אצטרך ללמוד ?ומה תנאי קבלה ?
שני צור | 18:47  23/06/09
איזה מרכז ללימודים אקדמים - זה של דרבי. אם זה זה - לא תוכלי ללמוד הסבה משום שהתואר שלהם לא מוכר על ידי משרד החינוך. אם זהו מוסד אחר מוכר תוכלי לעשות תעודת הוראה . זה ייקח לך בערך שנתיים. תנאי הקבלה הם ציום ממוצע של 80 בתואר הראשון.
מיה | 20:57  23/06/09
הסתכלתי באתר של מוסדות להשכלה גמוסד להשכלה גבוהה שאינו נתמך מן הקופה הציבורית. קיבל היתר בנובמבר 2007 לפתוח מוסד להשכלה גבוהה ולקיים בו תכניות לימודים לקראת: תואר ראשון בחינוך (.B.A).אם הם קבלו היתר למה זה לא מוכר עי משרד החינוך?
מיה | 23:13  23/06/09
באתר מוסדות להשכלה גבוהה כתוב מוסד להשכלה גבוהה שאינו נתמך מן הקופה הציבורית. קיבל היתר בנובמבר 2007 לפתוח מוסד להשכלה גבוהה ולקיים בו תכניות לימודים לקראת: תואר ראשון בחינוך (.B.A)ץאם המכללה קבלה היתר למה משרד החינוך לא מקבל את התואר?
המרכז ללימודים אקדמיים אינו דרבי ( למרות שגם בדרבי יכולת לעבור הסבת אקדמאיים ). המרכז ללימודים אקדמיים הינו מוסד ישראלי הפועל בהיתר המל"ג. בסיום התואר תוכלי לעבור הסבת אקדמאיים , כמו כל אחד אחר. שני , כדאי שתבדקי לפני שאת מגיבה. שלא יתבעו אותך ..
שני צור | 15:03  25/06/09
לכן שאלתי איזה מוסד ללימודים אקדמיים. נכון להיום דרבי אינו מתקבל כתנאי להסבה במכללת לוינסקי. אם זה לא של דרבי והמוסד מוכר - אז אין בעיה לעשות הסבה. אפשר להרגיע את הרוחות הסוערות ולקרוא את התשובה בעיון לפני שמתרגזים.
יוני | 10:46  28/06/09
אין לשלוחת אונ' דרבי מרכז ללימודים אקדמיים. יש דרבי ויש המרכז ללימודים אקדמיים. בנוסף, דרבי כן היתה מוכרת על ידי משרד החינוך, וכן התאפשר לעבור הסבת אקדמיים. לא התייחסת עניינית לשאלה שנשאלת ובחרת להשמיץ. אני בכל מקרה אעביר את השירשור למרכז ללימודים אקדמיים ולשלוחת אונ' דרבי, שיחליטו הם מה לעשות איתך. באופן אישי אקווה שיתבעו.
היי מיה, האם את מרוצה מהלימודים במרכז ללימודים אקדמאיים כי נרשמתי לתוארראשון בחינוך ואני עדיין בהתלבטות
סגור