פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מנהלת הפורום שלום, אני בהתלבטות בנוגע לבחירת חוג לתואר השני. האופציות שלי הן ייעוץ חינוכי וייעוץ לגיל הרך. מהו לדעתך יותר פרקטי?? לאיזה תואר\ מקצוע ישנה דרישה גדולה יותר בשוק?? תודה מראש:-)
שני צור | 18:34  18/06/09
זה בעיקר תלוי לאיזה גילאים את יותר מתחברת. ליעוץ חינוכי יש קצת יותר דרישה. היעוץ בגיל הרך הוא תחום יחסית חדש ולא מוכר בשוק אבל מן הסתם יתפוס תאוצה.
מיטלי | 14:45  21/06/09
היי, בעקרון מכשירים אותך לעבודה בבתי ספר ומסגרות של מערכת החינוך, אך רק שתדעי, אני מכירה בוגרים רבים שעובדים גם במערכת החינוך הבלתי פורמאלית כמו מתנ"סים לדוגמא. יש לציין שאני לא עוסקת בחינוך מיוחד אלא בייעוץ חינוכי לכן הכי טוב שתבדקי את זה בראיון במוסדות החינוך שבהם את שוקלת ללמוד. רשמת שאת מתלבטת, בין אילו מוסדות? את התואר השני שלי בתחום החינוך(ייעוץ חינוכי) עשיתי בבית ברל ואת התואר הראשון עשיתי באחת האוניברסיטאות. אני חייבת לציין שהרבה יותר נוח ונעים ללמוד במכללה מאשר באוניברסיטה. ההכשרה המעשית הינה רחבה מאוד ולאחר מכן שאת יוצאת לחפש עבודה זה יכול מאוד לעזור לך.
סגור