פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
רעות | 10:23  09/06/09
שלום שני - אני מתכננת לעשות הסבה אקדמאית לתעודת הוראה ומתלבטת אם ללמוד תעודה לגיל הרך או יסודי. להיות גננת - זה ממש לא מה שאני רוצה אולם אני מאוד מתחברת ללמד ילדים קטנים בכיתות א' - ב'. בנוסף, באחווה אמרו לי שכנראה השנה יאשרו תוכנית לימודים לגיל יסודי שתכלול א' עד ו'. בגיל יסודי אני צריכה לבחור התמחות אולם אני לא מתחברת לשום נושא ואילו בגיל הרך אין התמחות לבחור . אולם, האם בבואי לחפש עבודה יעדפו מורה עם תעודה לגיל יסודי (שכוללת א עד ו') על פני מורה לגיל הרך?? מקווה שהבנת אותי ותוכלי לעזור במקצת בייעוץ מה עדיף.. תודה.
שני צור | 19:21  09/06/09
ישנה אפשרות בחלק מהמוסדות להוסיף את כיתות א וב' לתעודת ההוראה בגיל הרך וישנה גם אפשרות ללמוד לתעודת הוראה ליסודי,כלומר א'-ו'. בתעודת ההוראה ביסודי מקבלים תעודה בהוראה כוללת וגם צריך לבחור במקצוע התמחות. אם כן, שתי התעודות יאפשרו לך ללמד בכיתות א' וב' אך כל אחת מהן תפתח בפניך אפשרויות נוספות. את צריכה לחשוב מה יותר הכיוון שלך..כמובן שבי"ס יסודי יעדיף מורה שתוכל ותרצה ללמד לא רק כיתות א וב' ותהייה לה יותר גמישות,אך קודם כל תחשבי מה יותר מדבר אליך.
רעוצ | 09:51  10/06/09
סגור