פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
חן | 22:32  06/06/09
שלום לכולם! יש משהו שלא כל כך מובן לי.. אם אני מסיימת את לימודיי בחינוך מיוחד והולכת ללמד למשל בכיתה של תלמידים עם בעיות קשב וריכוז או כיתה שמשלבת כמה שכבות, בכל מקרה לא אוכלוסיה אוטיסטית אלא ילדים עם בעיות התנהגות או קשיים כאלו ואחרים.. מה בדיוק אני מלמדת אותם? הרי בלימודים של חינוך מיוחד לא מתמחים בגאוגרפיה או חשבון..? ולמשל מחנכת, היא מלמדת מספר מקצועות, גם בחינוך המיוחד, לא? והבנתי גם שמורה בחינוך מיוחד יכולה ללמד גם בכיתות רגילות.. אז שוב, אותה שאלה, איך היא מלמדת אם היא לא התמחתה בנושאים האלו? האם יש תוכניות מובנות של משרד החינוך ובלימודים רק מלמדים איך להעביר וללמד אותם? אני קצת מבולבלת בעיניין ואשמח לעזרה.. המון תודה! :)
שני צור | 23:50  07/06/09
תעודת הוראה בחינוך מיוחד היא תעודה כללית ללא התמחות המאפשרת ללמד בבי"ס ובכיתות לחינוך מיוחד וכן במסגרות לא פורמליות כמו מועדוניות.תכנית הלימודים בנויה כך שהיא מאפשרת ללמד מגוון רחב של מקצועות. תעודת הוראה בחינוך מיוחד אינה מאפשרת ללמד בבי"ס רגילים. יש מכללות שמאפשרות לשלב לימודים דו חוגיים לשתי תעודות הוראה: בחינוך מיוחד ובבי"ס רגיל או גן רגיל.
ענת | 16:35  14/06/09
מורה בחינוך המיוחד יכולה ללמד בחינוך הרגיל בהחלט! הפוך זה לא אפשרי
שני צור | 19:29  14/06/09
כיום בגלל המחסור הרבה במורים מאפשרים למורים מהחינוך המיוחד לעתים ללמד גם בב"ס רגילים אך זה רק בגלל המצוקה במורים ולא בגלל שזה רשמית אפשרי.
סגור