פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
רעות אבני | 20:25  02/06/09
שלום, אני נמצאת כרגע בדילמה בקשר ללימודי לתואר השני. אני בעלת תואר ראשון בפיתוח מערכות למידה של המכון הטכנולוגי חולון. התחום הראשון עליו חשבתי הוא אבחון דידקטי. לפי מחקרים שעשיתי אני צריכה תואר בחינוך עם התמחות בליקויי למידה וחמש ניסיון בתחום. לשם כך חשבתי בתור התחלה על ייעוץ חינוכי. מה שלא כל כך הבנתי, איך באוניברסיטת תל אביב תנאי הקבלה לתואר שני בייעוץ חינוכי הם תואר ראשון BA עם ציון של 85 ובשאר המכללות מבקשים שלוש שנים ניסיון בהוראה. התחום השני שאני מתעניינת הוא תכנון לימודים בתקשורת ומחשבים בחינוך. השאלות שלי הן: 1. האם התנאי הקבלה באוניברסיטת תל אביב הגיוניים. 2. האם יש לי מה לעשות עם ייעוץ חינוכי בלי קשר לאבחון דידקטי, אולי גם בתעשייה ולא רק במוסד חינוכי. 3. מה יש לעשות עם התואר תכנון לימודים בתקשורת ומחשבים בחינוך? תודה על כל תשובה, רעות.
שני צור | 17:38  03/06/09
1.תנאי הקבלה שונים לעתים בין המוסדות. באוניברסיטת ת"א אפשר להתקבל לתואר שני בייעוץ חינוכי עם תואר ראשון BA בממוצע 85 ומעלה או BED בממוצע 90 ומעלה. 2.בייעוץ חינוכי רוב העבודה היא לעשות תיווך ובירור ולהפנות לגורמים המתאימים.אפשר לעבוד בכך בצורה פרטית כיועצת להורים או במוסדות חינוכיים שאינם בתי ספר וכדומה, אך בעיקר עובדים במקצוע בבתי ספר. 3.התואר נועד בעיקר לבעלי תפקידים מתחום החינוך שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום טכנולוגיות התקשוב. אני מציעה לדבר עם סטודנטים ובוגרים של התואר בכדי לבחון את האופן בו התואר יכול לפתח אותך.
סגור