פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב, שמי שלי ואני מעוניינת ללמוד תואר שני בייעוץ חינוכי. אני מאוד נמשכת לתחום זה והעשייה בו נראית לי חשובה ומשמעותית, אך יחד עם זאת אחד הלבטים שלי האם ללמוד תואר זה, קשורים למשכורת שלפי ידיעתי אינה גבוהה. רציתי לשאול מספר שאלות: לאילו תחומים ניתן להתפתח, ובאילו מקומות ניתן לעבוד כיועצת פרט למערכת החינוך? האם ניתן לעסוק בכך באופן פרטי והאם מקצוע זה נחשב טיפולי? בנוסף רציתי לדעת האם לאחר סיום דוקטורט המשכורת גדלה בצורה משמעותית? ושאלה אחרונה- מה ההבדל בין תואר ראשון בייעוץ חינוכי לתואר שני? מקווה שתוכלי לענות על שאלותיי.. תודה רבה בכל מקרה! שלי.
שני צור | 16:10  19/05/09
1. המקצוע לא נחשב טיפולי אלא חצי טיפולי . אינך מטפלת מורשה בילדים. רוב העבודה שלך היא לעשות תיווך ובירור ולהפנות לגורמים המתאימים.את יכולה לעבוד בכך בצורה פרטית כיועצת להורים או במוסדות חינוכיים שאינם בתי ספר וכדומה, אך בעיקר עובדים עימו בבתי ספר. 2.המשכורת היא לפי הדירוג של משרד החינוך וכך גם העליה במשכורת בסיום דוקטורט. 3. תואר ראשון ביעוץ חינוכי אינו מקנהיכולת לעבוד כיועצת (לפחות באופן רשמי). הוא תיאורטי לחלוטין. תואר שני מתעסק בפרקטיקה של ייעוץ והוא זה שמאפשר לך לעבוד בכך.
סגור