פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום שני, אני לומדת לתואר ראשון, שנה שניה, במכללה לחינוך: חינוך על-יסודי והתחלה של יעוץ חינוכי. לאחרונה, אני חושבת על כך שלא ארצה לעבוד בעתיד בביה"ס כמורה-תחום לימודי, ואני רוצה להתעסק יותר בתחום היעוצי-טיפולי. (בתי ילד, כפרי נוער, עבודה עם נוער נפלט.. ואולי בעתיד לטפל פרטני..) לפי מה שאני מבינה, אם אמשיך לתואר שני ביעוץ חינוכי, לא אוכל לטפל ברמה כזאת שאני רוצה וזה יגביל אותי להשאר במסגרת ביה"ס.. ובלימודי עבודה סוציאלית-האפשרויות פתוחות יותר ומהתקדמות לתואר שני ניתן להתפתח בתחום.. האם זה נכון?. או בדרך אחרת?.. האם השכר עולה לפי המוסד, העבודה, עוד תואר ראשון וכמה.. ?. לא אפסיק עכשיו את התואר, כי אין לי ציון פסיכו' מספיק וגם חבל לי שלא אסיים את התואר. האם לפי מה שאני רוצה כעת, כדאי לי ללמוד בהמשך עוד תואר ראשון בעו"ס או להמשיך לתואר שני ביעוץ חינוכי?. שמעתי שאם אעשה הסבה (למשל מחינוך לעו"ס) אז אלמד שנתיים ויקבלו אותי לפי הממוצע של התואר הראשון ולא לפי פסיכו'.. האם זה נכון?. איזה ממוצע צריך?. אשמח לשמוע את המלצותייך. תודה, לירז
שני צור | 23:18  18/04/09
אני פחות בקיאה ביכולות ההתקדמות לגבי תואר שני בעו"ס . אני ממליצה לפנות לפורום בנושא רווחה או כדומה. בכל אופן, לפי מה שאת מתארת עליך לעשות הסבה לחינוך מיוחד ולאו דווקא לעבודה סוציאלית. העבודה סוציאלית מתעסקים בהרבה ניירת ובירוקרטיה ופחות בטיפול (מפנים ילדים לאנשים שיטפלו בהם). החינוך המיוחד פותח לך דלת לכל האופציות שהזכרת, ומאפשר לך מגע אישי עם הילד. אני יודעת שלהסבה לחינוך מיוחד תצטרכי ממוצע של 80 בתואר הראשון, ללא קשר לציון הבגרות והפסיכומטרי שלך. לגבי שכר - במשכורת במשרד החינוך עולה לפי כמות התארים/תעודת הוראה.
אורטל | 19:10  03/05/09
היי לירז... רצילי להסב את תשומת ליבך למסלול של הסבהלעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה. מדוסר במסלול של 3 שנים בהם את חומדת תואר ראשון ושני. התנאי הוא ממוצע של 88 ומעלה בתואר הנוכחי שאת לומדת והבנתי שגם את צריכה ממוצע יחסית גבוה לאחר השנה הראשונה כדי להמשיך הלאהמשהו כמו ממוצע 85 ומעלה. כדאי לך לבדוק מול אוניברסיטת חיפה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה :)
סגור