פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ברוך | 13:27  25/03/09
שלום! אני מסיים בסוף השנה תואר ראשון בחינוך ויש לי ניסיון חינוכי, כך שאני חושב ברצינות על לימודי יעוץ. הנקודה היא שאני רוצה לשמור לי על האופציה ללמוד בהמשך טיפול משפחתי ובשביל זה צריך גם תואר ראשון ביעוץ. השאלה היא איפה אני יכול להשלים לתואר ראשון ביעוץ בהקדם וכמה זמן בערך זה יקח לי... ח"מ, רציתי לדעת כמה יש דרישה היום ליועצים חינוכיים (בנים...) תודה!
מוריה | 13:53  26/03/09
היי, לגבי תנאי הקבלה ללימודי ייעוץ/טיפול משפחתי, התנאים והתארים שאתה צריך לשם כך, תלויים ספציפית באותו מוסד שתלמד בו, בחלק צריך תואר בפסיכולוגיה למשל, ובחלק תוכל להתקבל אליהם גם אם יהיה לך תואר שני בייעוץ חינוכי למשל ואז חבל לעשות עוד תואר ראשון, תצטרך לבדוק את זה אחד על אחד עם המוסדות. לפי מה שהבנתי בחלק השני של ההודעה זה שאתה רוצה לעסוק גם בייעוץ חינוכי. אם יש לך ניסיון חינוכי של מספר שנים מה שאתה צריך לעשות ומה שכדאי לך לעשות, זה ללמוד לתואר שני בייעוץ חינוכי ולא לעשות עוד תואר ראשון. בשביל תואר שני אתה צריך להיות מורה מוסמך עם תואר וניסיון, מכיוון שיש לך את שני הדברים האלו תוכל כנראה להתקבל. מבחינת ביקוש אני יכולה להגיד לך שללא קשר למין, באמת שזה לא קשור, יש דרישה וביקוש למקצוע זה. אני יכולה להמליץ לך לעשות את התואר בייעוץ חינוכי בבית ברל, המכללה מתמחה בלימודי חינוך, השכר לימוד הוא אוניברסיטאי והמקום עצמו נעים מאוד. אם אתה באמת רציני תלך להתרשם מהמקום ותוכל לקבל את כל הפרטים שאתה צריך.
לירון | 09:41  02/04/09
האם אפשר להתקבל ללימודי תואר שני בתחום החינוך בכל המוסדות כשיש בידי תואר ראשון של סמינר הקיבוצים?
שני צור | 11:03  02/04/09
תלוי כמובן בממוצע
שני צור | 14:20  31/03/09
תואר ראשון ביעוץ יש רק בבר אילן ואי אפשר לעבוד ביעוץ בלי תואר שני ביעוץ. לגבי יועצים בנים - יש דרישה בפנימיות לבנים, בישיבות וכד' במיוחד אך גם בכל בית ספר רגיל.
סגור