פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
חוזרת | 18:23  15/03/09
לפני 6 שנים כשעוד לא ידעתי מה ברצוני ללמוד-עברה לי בראש מחשבה להתחיל ללמוד חינוך, וכך למדתי במשך שנה. בסיום השנה החלטתי לפנות לתחום שמאוד עניין אותי והוא כלכלה. לאחר כ-3 שנים סיימתי את התואר. ואני עוסקת בתחום. אך כעת אני שוקלת להשלים את לימודיי החינוך שהתחלתי בעבר. זה לא מזיק שתהיה תעודת הוראה ביד (בייחוד לשיעורים פרטיים) אז מה הפרוצדורה? האם אוכל לסיים את תעודת הוראה הזו בשנה? מדובר במתמטיקה לעל יסודי.
שני צור | 09:36  16/03/09
יכול להיות שתוכלי לסיים בשנה אבל עליך להזדרז כי תוקף לימודים קרובים הוא בין 5-7 שנים (תלוי במכללה). עליך לפנות למכללות להוראה והם כבר יזמינו אותך ליעוץ.
אלינור | 17:29  21/03/09
הי, אני עשיתי הסבה להוראה במכללת לוינסקי וסיימתי בסמסטר האחרון.הלימודים ברמה מקצועית גבוהה, ומאוד נהנתי מהלימודים. אני ממליצה לך בחום לבדוק את האופציה הזו...
היי, מכיוון שאת בעלת תואר ראשון את יכולה לעשות הסבה להוראה! זה מה שאני עשיתי. אני כרגע מורה בבית ספר ומורה פרטית באנגלית, עשיתי תואר ראשון בתחום אחר, ועשיתי הסבה להוראה בבית ברל אם את מכירה (מכללה שמתמחה בחינוך ליד כפר סבא). בכל אופן, סיימתי את תעודת ההוראה בערך בשנה וחצי ולא הייתה לי בעיה למצוא עבודה לאחר מכן. בימינו הביקוש למורים הוא אפילו יותר גדול ולכן אני בטוחה שלא תהיה לך בעיה.
סגור