פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
הילה | 14:39  17/02/09
שלום שני, קוראים לי הילה ואני נמצאת בהתלבטות לגבי בחירת מקצוע לימודים. כבר מספר חודשים שאני מדברת ומתייעצת עם משפחה וחברות לגבי מה ללמוד. בעיקרון תמיד אהבתי אמנות וכל מה שקשור לזה. תמיד הייתי אדם פרקטי ולכן יש לי גם מעט חששות לגבי לימודי אמנות. אז הנה השאלות שלי לאחר ההקדמה הארוכה. אני מתלבטת אם ללמוד לימודי הוראה באמנות במדרשה בבית ברל או ללמוד תולדות האמנות באוניברסיטת ת"א. אין לי ספק שיש הבדל בין השניים אבל אני בכל זאת שואלת. אישית, אני אוהבת להיות באינטראקציה עם אנשים כך שאני נוטה יותר ללימודי הוראה אבל אני יודעת שאוניברסיטת ת"א נחשבת... מצד שני, אני הבנתי שרמת הלימודים במדרשה לאמנות בבית ברל מקצועית מאוד וברמה גבוהה ולכן אני בהתלבטויות לא מעטות. זאת הסיבה שאני פונה אלייך, כאל מישהי שמבינה וגם כמקור מוסמך יותר. תודה רבה והמשך שבוע מעולה. הילה
שני צור | 18:55  18/02/09
תלוי מה הכיוון שלך - אם את רוצה בעיקר ללמד אמנות - אז מכללות להוראה עדיפות כי הן נותנות לך ניסיון בשטח. אם הכיוון שלך הוא יותר מחקרי-אקדמי וההוראה היא רק אופציה - אז האוניברסיטאות נחשבות יותר.
סגור