פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ורד | 09:26  16/02/09
אני מעוניינת בלימודי הידרותרפיה, אני גננת מוסמכת בחינוך מיוחד, לאחר תואר ראשון ותעודת הוראה. אני רוצה להתחיל ללמוד בשנה הבאה, אך לא יודעת היכן. חיפשתי בשאלות לפני, אך התשובות אינן מספיקות לי. אני מתלבטת לגבי מכללת וינגייט ומכון וינגייט, או סמינר הקיבוצים, או אולי במקום אחר. מה ההבדל בין המקומות, איפה כדאי ללמוד? מה המקום הטוב ביותר, שיעשה רושם טוב, על מעסיקים שלי שיגיעו בעתיד. למה נראה כי הנושא מעט פרוץ? מבקשת עזרה דחופה, ההרשמה בעיצומה. מעבר לכך, האם יש דרישה להידרותרפיסטים, שאינם מרפאים בעיסוק או פיזותרפיסטים? בבקשה תענו לי.
שני צור | 18:44  16/02/09
באופן כללי תחום זה ששיך יותר לתחום הפארא רפואי ופחות לנושאי החינוך, ולכן מומלץ להתעניין בפורום בנושא רופאה. 2 המוסדות שציינת נחשבים טובים. אני ממליצה לך לבדוק איתם היטב מי מעניק את התעודה (הכרה של משרד הבריאות, החינוך וכו') וכן לשאול סטודנטים האם הם נהנים והאם מצאו בקלות עבודה. כל תחום התרפיה פרוץ מאוד בארץ. על מנת להיות מטפל באופן רשמי צריך תעודה מטעם משרד ממשלתי - בעיקר משרד הבריאות. מכללות רבות שמשרד הבריאות אינו מכיר בתעודה שלהן לא מספרות זאת לסטודנטים.
סגור