פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
סילינה | 14:40  13/02/09
שלום יש לי תואר ראשון בעיצוב אופנה ובימים אלה אני מתעניינת בחינוך לגיל הרך. הייתי בפגישת ייעוץ באורנים והבנתי שישנה שם אפשרות כזו, ואני נמשכת יותר לחינוך לגילאים 3 - 8. רציתי לשאול מה בנוגע לאפשרויות קידום ולימודי המשך, ומה הם יוכלו להקנות לי? אני בנאדם שנמשך לתפקידי ניהול למשל, אז האם מהסבה זו אוכל להתקדם הלאה לתפקיד של מנהלת בית ספר, למשל, או פקחת גנים? אני קצת חסרת ידע והייתי שמחה למענה. שאלה נוספת לי לגבי שכר: קראתי כאן במספר הודעות שמורים מתחילים משתכרים 5300 ש"ח. האם גם גננות משתכרות אותו שכר? תודה.
שני צור | 21:11  14/02/09
מנהלת בית ספר זה תחום שכדאי לעשות תעודה לבתי ספר על מנת להגיע אליו. מפקחת גנים בהחלט יכול להיות קידום אפשרי מתעודה זו. (ואל תשכחי שגננת זה ניהול גן בפני עצמו) לגבי השכר - הגיל הרך ברובו כבר באופק חדש ולכן 5300 זה השכר ההתחלתי.
יעל | 09:28  15/02/09
הי סילינה, אני עשיתי הסבה לגיל הרך בלוינסקי וסיימתי סמסטר שעבר. הייתי מאוד מרוצה מהלימודים ומהרמה המקצועית הגבוהה. לדעתי כדאי לך להרים טלפון ללוינסקי ולבדוק... בהצלחה!
סגור