פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום שני, אני בעלת B.A. מבר אילן במדעי המדינה + מדעי המחשב. בעלת נסיון רב בהי-טק. מעונינת כרגע לעבור לתחום החינוך - מתמתיקה ומדעי המחשב - לבתי ספר יסודי / חטיבה / תיכון . איך היית ממליצה לי להתחיל: 1. תואר ראשון נוסף בחינוך + הוראה 2. הסבת אקדמאים לשם קבלת תעודת הוראה 3. להתחיל במקביל - כבר עכשו - לחפש משרות בתחום שתי שאלות נוספות: א. האם תעודת הוראה מאוניברסיטה "נחשבת" יותר מתעודת הוראה ממכללה (למשל: סמינר הקיבוצים) ב. האם שכר המורה בתיכון גבוה משכר מורה בבית ספר יסודי תודה מראש על הכוונה. לילי.
שני צור | 09:35  30/01/09
את לא צריכה להתחיל תואר ראשון מחדש, אלא רק לעשות הסבה לשם קבלת תעודת הוראה. במקביל - כמובן - את יכולה לחפש עבודה. אם תגידי שאת כבר לומדת לתעודת הוראה יש סיכוי שתתקבלי בשל המחסור במורים. לגבי השאלות: 1. תעודת הוראה באוניברסיטה ממש אינה יותר נחשבת מהמכללות להוראה, כיון שבמכללות יש הרבה יותר התנסות מעשית, והמנהלים בשטח מעדיפים את מי שהתנסה. 2. כרגע עוד לא נחתם הסכם עם המורים בבתי הספר העל-יסודי אלא רק עם בתי הספר היסודי. באופן עקרוני השכר הבסיסי אמור להיות זהה, אולם בעל יסודי משרה מלאה מוגדת לפחות שעות וכן ניתן לקבל יותר גמולים על ריכוז מקצוע, הכנה לבגרות וכד'.
לילי זאבי | 18:10  30/01/09
סגור