פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אורית | 11:18  14/12/08
שלום, בימים אלה אני מסיימת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ואני חושבת על לימודים לתואר שני בלקויות למידה. לאחר איסוף המידע לגבי תואר זה הבנתי שעלי לעשות תעודת הוראה, בכדי להשאיר את אפשרות העבודה במסגרת של משרד החינוך. מכיוון שאנני רוצה לעשות תעודת הוראה על תחום של פסיכולוגיה/ סוציולוגיה , אלא אם כבר בתחום של מתמטיקה (לחטיבה העליונה) אני יודעת שאני צריכה לעשות תואר ראשון נוסף במתמטיקה ולאחר מכן להוסיף את תעודת ההוראה. מכיוון שאני לא מכירה את האקדמיה בתחום זה, אני מבקשת מידע לגבי איפה הכי כדאי ללמוד תחום זה ? כרגע ראיתי שיש מסלול באוניברסיטה העברית של הוראת מתמטיקה האם את מכירה אותו ? האם יש אוניברסיטאות אחרות שיותר טובות בתחום ההוראה + המתמטיקה ?
שני צור | 19:15  14/12/08
את ממש לא צריכה לעשות תואר במתמטיקה אלא תעודת הוראה במתמטיקה בלבד. מן הסתם יהיו לך הרבה השלמות, אך לא תצטרכי לעשות את כל התואר מחדש. את מוזמנת לפנות לכל אחת מהמכללות להוראה וכן לאוניברסיטאות. בדרך כלל יוכן לך דגם שעות אישי. לכי לפגישות ייעוץ במוסדות השונים ובדקי איזה מוסד מאפשר לך לגמור את התעודה הכי מהר. אניגם ממליצה לברר עם תלמידי אותו מוסד כיצד מתנהל היחס והטיפול בסטודנט במהלך הלימודים.
סגור