פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לילך | 17:45  31/10/08
היתי מעוניינת לדעת מה תנאי הקבלה ללמוד תעודת הוראה, היכן ניתן להוציא כזאת? מה משך הלימודים? מהם הזכויות שניתנות לי כאשר יש בידי תעודת הוראה מבחינת שכר.
דנה חיון | 13:18  04/11/08
לילך שלום, אני נרשמתי השנה ללימודים לתואר ראשון בחינוך במכללה האקדמית בית ברל. בסיום הלימודים מקבלים תעודת הוראה לשכבת הגילאים שאליה מכוונת תעודת ההוראה. הלימודים במכללת בית ברל מאוד מומלצים למי שרוצה להצליח בתחום החינוך וההוראה, זה מה שהבנתי מהבירורים שעשיתי לפני ההרשמה. לגבי תנאי הקבלה לא הבנתי ממך אם כבר יש לך תואר ראשון ואת צריכה רק תעודת הוראה או שאת מתחילה מהתחלה כמוני. אם את צריכה תואר את תנאי הקבלה הוא ציון משוכלל בין הפסיכו' לבין הממוצע בגרויות של 500 ומעלה, אבל יש גם תנאים מיוחדים לבעלי ממוצע בגרויות גבוה בחלק מהמסלולים, שווה לך לבדוק. אם את רק בעניין תעודת הוראה אז אין תנאי קבלה ופשוט תפני עם התואר שעשית ויבנו לך תוכנית אישית. תעודת הוראה מאפשרת לך ללמד בכיתה, בלעדיה פשוט לא תוכלי ללמד. לכן רצוי לעשות תעודת הוראה אם את בונה על עתיד בתחום החינוך.
שני צור | 18:33  15/11/08
סליחה, משום מה כנראה לא שמתי לב שכתבת את השאלה.. בכל אופן על מנת להוציא תעודת הוראה צריך ממוצע 72 בתואר הראשון וראיון אישי. ניתן לעשותה במכללות להוראה או באוניברסיטאות והיא אורכת בין שנה לשנתיים. את מסיימת בדרגת מורה בכיר מבחינת השכר.
סגור