פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ליהיא | 14:25  30/10/08
שלום שני, לפני מספר שבועות תבת כאן כי משכורתה של גננת מתחילה היא בסביבות 2000-3000 ש"ח. לאחרונה כתבת שבעקבות אופק חדש המשכורת ההתחלתית של גננת היא 5300 ש"ח. בחיפוש שערכתי נסתבר כי הגננות עתידות להיכנס לאופק חדש בשנת תס"ע וכי לעת עתה הוסיפו רק עשר דקות עבודה ביום (סיום יום באחת ושלושים במקום אחת ועשרים). אני מניחה שעם הכניסה הממשית לאופק יהיו שעות עבודה רבות יותר. היות ובלית ברירה ושיקולים כלכליים עתידיים מנחים חלק מאיתנו בבחירת תחום הלימודים אשמח מאוד לדעת האם אכן יש הסכם חתום עם הגננות לגבי אופק חדש, מהן השעות למשרה מלאה והאם אכן המשכורת מתחילה ב - 5300 ש"ח. תודה מראש על תשובתך !
שני צור | 08:07  04/11/08
סליחה שלקח לי זמן לענות. יש קצת מתח סביב נושא הגננות באופק חדש, וגננות רבות מתנגדות. כפי שכתבת התוספת היא 10 דקות ביום. מגננות מהשטח הבנתי כי יווספו להם 1000-1500 למשכורת שכבר יש להם עכשיו, וזה אומר שגננת אם יכולה להגיע גם לסכומים של כ6000 ש"ח. כיום הגיל הרך רק מתחיל ועוד אין הצטרפות סופית להסכם, לכן קשה לקבוע מה יהיה בדיוק היקךף המשרה והשכר.
סגור