פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, אני מתעניינת בלימוד חינוך לגיל הרך ואני לא מבינה כמה דברים. 1. באוניברסיטה יש מסלול חד חוגי ודו חוגי, אם אני לומדת במכללה אני יכולה לבחור רק לעשות תואר לחינוך בגיל הרך? או שאני צריכה לבחור עוד משהו? 2. עשיתי פסיכומטרי אבל לא הוצאתי פטור באנגלית.. במכללות בנוסף לשיעורים של התואר בחינוך לגיל הרך אצטרך גם לעשות שיעורים באנגלית? 3. מה בדיוק לומדים בזמן התואר?? אני מפחדת שאתחיל ללמוד ואגלה שהחומר קשה לי מדי.. יש הרבה חומר לשנן? על אילו נושאים לומדים בדיוק?
שני צור | 08:34  07/10/08
1. במכללות להוראה עושים תואר ראשון בחינוך ות. הוראה בגיל הרך. בדרך כלל תתבקשי לבחור התמחויות משנה, אולם הן לא רשומות בתעודה. 2. רוב הסיכויים שתצטרכי לעשות קורסים באנגלית. 3. הלימודים לגיל הרך כוללים שיעורי יסוד לתואר ראשון (סטטיסטיקה, יהדות, אנגלית וכד'), לימודי חינוך (מבוא לפסיכולוגיה, תיאוריות בחינוך, התפתחות שפה ועוד), תכנים שגננות צריכות לדעת (טבע, חגים, מקרא וכו') ועבודה מעשית. החומר ברמה אקדמית גבוהה, אולם הוא בהחלט סביר וניתן לעבור את התואר בכיף אם משקיעים בלימודים.
מור | 10:47  07/10/08
תודה רבה על התגובה, רק לא הבנתי דבר אחד..מה ז"א התמחויות משנה? כמו מה לדוגמא? וכמה זמן נמשכת העבודה המעשית? עושים אותה בגני ילדים או גם בבתי ספר?
שני צור | 21:43  19/10/08
התמחות משנה יכולה להיות אמנות, ספרות ילדים, טבע וכדומה. העבודה המעשית נמשכת 3 שנים. היא נעשית בגנים (או בבתי ספר אם את עושה גם תעודה לכיתות א-ב)
סגור