פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אמיר | 21:09  20/09/08
שלום. בקשר לתואר b.ed: 1)אני חייב לדעת מה אפשר ללמוד בתואר שני עם תואר כזה 2)אם אפשר לעסוק במקצוע אחר חוץ ממורה/מנהל.
שני צור | 23:12  20/09/08
1. בטח. התואר הזה מוכר כתואר ראשון. ניתן להמשיך איתו בכל מוסד לתואר שני. ההבדל בינו לבין תואר רגיל, שהוא כולל בתוכו תעודת הוראה. 2. תלוי במה עושים את התואר. תואר בגיל הרך מאפשר להיות גננת. תואר בחינוך מיוחד מאפשר לעבוד גם בחינוך בלתי פורמאלי או להמשיך לתרפיות למינהן, וכמובן שאפשר גם להמשיך באקדמיה כחוקר חינוך.
אמיר | 01:22  21/09/08
בקשר לשאלה הראשונה: רציתי לדעת לאן אפשר להתפתח לתואר שני בסיום התואר הראשון. למשל בביולוגיה יש לך מס' כיוונים שונים. לעומת זאת בחינוך זה נראה כאילו את נתקעת בכיוון אחד. בקשר לשאלה השניה: כרגע אני עושה בלפשיץ ת. הוראה ותואר בחינוך שאשלים במכללת שאנן בעוד שנה. (לא ידוע לי לאיזה קבוצת גיל אני מתמחה - אשמח לדעת כיצד מבררים). איזה מקצועות אני יכול לעבוד חוץ ממורה? אשמח גם לשמוע יותר פירוט על התרפיות. תודה.
שני צור | 17:22  21/09/08
השאלה במה אתה עושה את תעודת ההוראה. ברר במקום הלימודים מהי ההתמחות שלך ומהם הגילאים אותם תהיה רשאי ללמד. מבחינת ההמשך - אתה יכול להתפתח או לכיוון ההתמחות, או להמשיך לתואר בנושא חינוכי כמו ייעוץ חינוכי, מאבחן, מנהל וכדומה. לגבי מקצועות המשך - תצטרך לברר קודם במה תעודת ההוראה.
שלומית אביב | 14:58  22/09/08
אמיר שלום, אני בעלת תואר ראשון בחינוך של מכללת בית ברל, ומברורים שעשיתי במכללה, יש שני מסלולים לתואר שני שלא עוסקים ישירות בהוראה. הראשון זה הערכה ותכנון לימודים שקשור בבניית תוכניות למערכת החינוך והשני משאיר אותך בקשר עם ילדים דווקא והוא ייעוץ חינוכי. אתה לא מורה אבל יועץ ופותר בעיות לתלמידים בבית ספר.
סגור