פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מישהו יודע להגיד לי איך בדיוק הולך התהליך? קודם מכינים מערכת ומגיעים ליעוץ לקבל את המערכת ואז נרשמים ואז? יש ראיון? מתי מבקשים פטורים מעוד קורסים? האם קשה להתקבל ? האם יש הרבה שנופלים בשלב הראיון אם יש כזה? ולגבי החלק המעשי- אפשר לעשות אותו קרוב לבית או שחייבים בבתי ספר שהם נותנים? אפשר לעשות את החלק המעשי בבתי ספר רגילים או שהם חייבים להיות של חינוך מיוחד? האם חייבים לעבוד גם עם בני נוער בחלק המעשי ?
שני צור | 20:05  09/09/08
מבחינת התהליך קודם מכינים לך דגם למערכת שעות על סמך גליון הציונים ששלחת אלינו. אחר כך נקבעת פגישת יעוץ שבה מסבירים את הדגם ואת אפשרויות הפריסה של התואר. בפגישה ניתן לנסות לקבל פטורים נוספים והפגישה גם משמשת כראיון. רוב הסטודטים עוברים אותו למעט סטודנטים שממש לא מתאימים לעבוד עם ילדים. לגבי החלק המעשי - ניתן לבקש לעשות אותו ליד הבית, אולם לא בטוח שיסכימו. אם את עושה הסבה לחינוך מיוחד - ברור שחייבים לעשות את ההכשרה גם בבתי ספר של חינוך מיוחד, ואם ביקשת הסבה לגילאי 6-21 אז רוב הסיכויים שתצטרכי לעבוד גם עם בני נוער בחלק מהזמן.
סגור