פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום לכולם, אני סיימתי תואר ראשון בפתוחה במדעי החברה בניהול ותקשורת, עבדתי בזה הרבה שנים. רק עכשיו החלטתי לשנות לגמרי את התחום. חשבתי לעשות הסבה או תואר שני ולקבל תעודת הוראה לגיל הרך בגילאי 0-6. אני לא יודעת מה לעשות, איפה ללמוד ככה שאוכל לקבל הקלות בגלל התואר הראשון. האם זה אפשרי בכלל לעשות תואר שני בחינוך כאשר יש תואר ראשון בנושא אחר?? אשמח לכל עצה.
שני צור | 21:16  07/09/08
תעודת הוראה אינה תואר שני אלא לימודי הסבה לתעודה. בכל מכללה להוראה תוכלי לעשות תעודה כזאת ולקבל אקרדיטציה על קורסים שלמדת בתואר הראשון.
ליטל זהבי | 15:22  08/09/08
שלום לך, אני יכולה לעזור לך בהתלבטות שלך. קודם כל את לא יכולה לעשות תואר שני בחינוך אם אין לך תואר ראשון בחינוך. אלא אם כן תעשי הרבה השלמות מה שמאריך מאוד את סיום התואר. אבל לאומת זאת את כן יכולה לעשות הסבה להוראה, אני מכירה מסלול כזה במכללת בית ברל, אני יודעת שהם מכירים לך בלימודים של התואר הראשון ולקבל והם בונים לך תוכנית גמישה לפי מה שלמדת קודם. אני ממליצה לך לבוא ליום הפתוח ולשבת עם ראש המסלול ולקבל ממנה מידע על הלימודים.
סגור