פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
חינוך מיוחד רציתי לדעת אם אני לומדת חינוך לגיל הרך מה בדר"כ מלמדים את הילדים ואיזה מקצועות הכי צריכים בתחום הגיל הרך. ב.אם אני לומדת חינוך מיוחד האם אני יכולה לעסוק גם בחינוך רגיל ללא צורך בלימוד נוסף??!?
שני צור | 13:21  04/09/08
בגיל הרך אין מקצועות כמו בגילאי בית ספר, אלא לומדים קצת תכנים מכל נושא וכן ניהול גן, התפתחות הילד וכו'. רשמית, את לא יכולה לעבוד בחינוך הרגיל ללא תעודה לחינוך הרגיל, שהקורסים בה שונים מאוד מהקורסים בחינוך המיוחד. בפועל, בשל מחסור במורים - לעיתים מתקבלים לעבודה בחינוך הרגיל עם תעודה של חינוך מיוחד. ניתן לשלב את שתי התעודות של הגיל הרך והרגיל והמיוחד באותו מסלול לתואר ראשון.
שולה | 15:14  04/09/08
שלום, אני מורה של החינוך המיוחד, לא גננת לכן לא אוכל לספר לך מה מלמדים בגני הילדים, אבל אני כן יכולה לעזור לך עם החינוך המיוחד. קודם כל, אני אישית עשיתי את התואר שלי בבית ברל, ולכן אוכל לשתף אותך בניסיוני משם. לצערי אין אפשרות לעשות תעודת הוראה בחינוך המיוחד ולעבוד בחינוך הרגיל, אבל יש אפשרות לעשות תעודת הוראה משולבת שהיא גם וגם ללא צורך בלימודים נוספים. אם עוד לא נרשמת ללימודים אני מציעה לך להתעניין בלימודים בבית ברל, אני יכולה לומר עליה רק דברים טובים. בהצלחה.
סגור