פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני לימדתי שנים רבות בבתי ספר כממלאת מקום עשיתי הפסקה ולמדתי 3 שנים במכון אדלר ובהמשך במכללת קיי הנחיית קבוצות וכן אסטרטגיות למידה . אינני מוצאת שום עיניין ואינני ממצה את עצמי מחוץ לכותלי בית הספר . אני מבקשת לדעת האם יש מכללה שאני אוכל ללמוד הוראה עם תואר ,בגילי 48. אני מבקשת את עזרתכם המהירה.אם תוכלו לכוון אותי אני אודה לכם מראש ציפי.
דורית | 08:59  25/08/08
שלום ציפי, אני מבינה את ההתלבטות שלך, גם אני לאחר גיל מסוים בפתאומיות החלטתי לשנות כיוון. אני החלטתי שאני רוצה להיות מורה בבית ספר יסודי. נרשמתי להסבת אקדמאים להוראה במכללה האקדמית בית ברל. ודווקא מאוד שמחתי שעשיתי זאת, מכיוון שגם התקבלתי ללא בעיות וקיבלתי אקרדיטציה על קורסים שכבר למדתי. אני הבנתי שאת מחפשת לעשות תואר ראשון, אז אני יכולה להמליץ לך על התואר הראשון שלהם. אני בטוחה שיקבלו אותך שם עם יחס אישי והתחשבות. וזאת מכללה מאוד איכותית והבוגרים שלה בכל הגילאים יכולים למצוא עבודה בקלות. אני ממליצה לך לברר איתם לגבי פטורים מתנאי קבלה לאחר גיל מסוים. ושיהיה לך המון הצלחה בלימודים. דורית.
סגור