פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לי | 21:36  30/07/08
שלום , יש לי תואר כללי ואני רוצה לעשות הסבה לתחום החינוך, רציתי לדעת איזה מסלול בתחום החינוך מבחינת אפשרויות התקדמות בעתיד עדיף, חינוך רגיל או מיוחד? ואם תוכלי לפרט מה האפשרויות קידום ולאן אפשר להמשיך הן בחינוך הרגיל והן במיוחד. תודה רבה, לי
שני צור | 22:44  30/07/08
זה מאוד תלוי למה את מתחברת. באופן כללי חינוך מיוחד פותח יותר דלתות כמו תעודות טיפוליות, אבחון וכדומה, אולם בחינוך הרגיל יש חוסר במורים ולכן יש עבודה בטוחה כולל השלמת הכנסה משיעורים פרטיים. במקביל ניתן להתקדם לניהול, ייעוץ חינוכי, מתכנן תוכניות לימודים וכדומה.
אורית לוי | 09:38  04/08/08
היי לי, אני לומדת לתואר בחינוך לעל יסודי במכללת בית ברל. לפי דעתי את צריכה לשאול את עצמך מה מעניין אותך יותר, לעבוד מול כיתה עם הרבה תמידים, או לעבוד עם ילדים באופן פרטני או בקבוצות קטנות. אותי אישית מעניין ללמד בכיתה ולכן בחרתי במסלול העל יסודי, אני מקבלת המון ניסיון תוך כדי הלימודים בבית ברל ואני כבר מרגישה שאהיה מורה מצוינת ובעלת בטחון עצמי גבוה. מבחינת התקדמות בחינוך הרגיל יש מגוון גדול של תוכניות לתואר שני שמאפשרות גם התקדמות בקריירה לכיוון ניהול. בבית ברל יש לפחות 2 תוכניות כאלה: ייעוץ חינוכי והערכה ותכנון לימודים. לדעתי יש אפשרות גם לתואר שני בחינוך מיוחד אבל לא חושבת שבמסלול הזה יש מגוון גדול של אפשרויות- לפחות מבחינת לימודים.
סגור