פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שחר | 09:04  27/07/08
שלום, ברצוני לדעת אם חייבים להצטייד בתעודת הוראה בכדי ללמד, כיוון שלי למשל יש תואר שני במדעי בעלי החיים וחשבתי גם ללמד. השאלה אם אני חייב גם ללמוד לימודי הוראה או הסבה לאקדמאים וכל אלה או שאני יכול להתחיל ללמד מיד.
חני ג. | 14:56  27/07/08
אבל אם רצינים לגבי הוראה, הכרחי שתעשי הסבה לאקדמאים. אני ממליצה בחום על המסלול במכללת אחוה לחינוך.
שני צור | 22:37  28/07/08
פורמאלית חייבים תעודת הוראה כדי ללמד. בפועל יש חוסר במורים ולכן שוכרים גם מורים ללא תעודת הוראה, אולם בדרך כלל דורשים מהם להשלים את התעודה תוך כדי העבודה.
חני | 15:02  30/07/08
היי שחר, אני מורה לאנגלית ביסודי, וצר לאכזב אותך, אבל כן, כדי ללמד צריך תעודת הוראה. והדרך הכי טובה שאני מכירה שתוכל לעשות תעודת הוראה, היא תוכנית להסבת אקדמאים. אנ אישית מכירה תוכנית כזאת בבית ברל, עשיתי שם את התואר הראשון שלי ודווקא מאוד נהניתי מהלימודים שם. אני ממליצה לך לברר על המסלול. התוכני היא תוכנית לימודים אישית שבנויה עם התחשבות בלימודים הקודמים שלך. ואז אתה תוכל להתחיל ללמד, זה יכול אפילו להיות יותר פשוט ממה שזה נשמע. אני מציע לך לא להתלבט הרבה וללכת על זה, כי אולי לא סגרו עדיין את ההרשמה! בהצלחה.
סגור