פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דניאל | 22:14  24/07/08
שלום שני. למדתי כ80 שעות סמסטריאליות במדעי החיים באוניברסיטה העברית. איני מעוניין להשלים את התואר באוניברסיטה העברית. הייתי רוצה לקבל תעודת הוראה בביולוגיה ובתחום נוסף - במדעי הרוח. הייתי רוצה לעשות את התואר במכללה. היכן לדעתך כדאי לי לעשות זאת? כשעברתי על המכללות בארץ, גיליתי שרק בבית ברל יש לי אפשרות לשלב לימודי ביולוגיה עם ספרות, ולקבל הכרה בלימודים קודמים. אבל אני לא מרוצה מבית ברל, מכל מיני סיבות. במכללות האחרות אין ביולוגיה, או אין אפשרות לשלב עם ספרות. אולי, מתוך הידע שלך את יודעת על אופציה שלא שמתי לב אליה, באחת המכללות?
שני צור | 15:43  25/07/08
באופן כללי אין תעודות הוראה משולבות, אלא על כל תעודה כתוב גיל והתמחות אחת. אני לא מכירה את תוכנית השילוב בבית ברל, אולם באופן כללי צריך לעשות כל מקצוע בנפרד: קודם ביולוגיה ואחר כך תעודת הוראה בספרות. זה בעיני גם יותר מקצוע כי זה נותן לך זמן ללמוד לעומק את הדיספלינה אוותה תלמד. אני מניחה שתוכל להכנס דרך מסלולי "יוצא אוניברסיטה". בהצלחה.
שלי | 10:48  30/07/08
היי דניאל, יש לי חברה שסיימה את הלימודים לת.הוראה בביולוגיה בבית ברל. היא דווקא הייתה מאוד מרוצה מהיחס האישי, הליווי והחניכה. אני גם יודעת שבבית ברל אפשר לעשות שתי תעודות הוראה במקביל. אני לא יודעת מה הסיבות שבגללם לא אהבת את המכללה הזאת, אבל אני דווקא שמעתי עליה דברים טובים. תוכל גם לקבל אקרדיטציה עבור הקורסים שכבר עשית. אני ממליצה לך לברר אצלם למרות הרושם השלילי שקיבלת.
סגור