פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נגה | 09:26  16/07/08
האם לימודי תעודה בבילותרפיה מספיקים כדי לעסוק בבילותרפיה? באיזה מוסדות אפשר להשתלב עם תעודה בלימודי בבילותרפיה והאם יש צורך בתואר ראשון בנוסף? תודה על תשובתכם... נגה
גלית זאבי | 16:56  16/07/08
היי נגה, יש לי חברה שלמדה לתעודה בביבליותרפיה במדרשה לאמנות במכללת בית ברל. אני יודעת ממה שהיא סיפרה לי שקודם כל זה מסלול למי שיש לו כבר תואר ראשון (לא משנה במה) ובנוסף אני חושבת שהם דורשים כמות מסוימת של שעות בלימודי אמנות. אני לא כל כך בקיאה בתוכנית הלימודים. אבל, אני יודעת שחברה שלי התחילה לעבוד בתחום הזה ישר לאחר הלימודים, כך שאם את עומדת בתנאי הקבלה אני יכולה להמליץ לך על המסלול. או שתבררי בעצמך באתר שלהם, יש שם מידע מפורט על כל המסלולים.
שני צור | 09:27  17/07/08
יש שני סוגי תעודות וצריך לבדוק במוסד איזה סוג תעודה זה בדיוק. יש ביבליותרפיה למטפלים - תעודה שמוכרת על ידי משרד הבריאות. איתה ניתן לעבוד כמטפל בכל מוסד, באופן פרטי וכו'. יש ביבליותרפיה שאינה נותנת תעודת מטפל ובדרך כלל מופנית לכל בוגרי תואר ראשון - נותנת תעודה שמוכרת על ידי משרד החינוך, ולפעמים גם זה לא. עם תעודה של משרד החינוך ניתן לעבוד במוסדות של מ. החינוך, וללא הכרה של המשרד ניתן לעבוד רק במוסדות פרטיים. בכל מקרה תמיד ניתן לפתוח קליניקה ולשווק את עצמך.
סגור