פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום לכל חברי הפורום! שמי נתי, ונרשמתי השנה ללימודי חינוך מיוחד בבר אילן, בידיעה שאני הולכת (רוצה ללכת) להיות גננת בגן לחינוך מיוחד. התקשרתי לפני יומיים ולהפתעתי הרבה נאמר לי כי אינני זכאית להיות גננית לאחר תואר ראשון בחינוך מיוחד בבר אילן, אלא אני מוכשרת ללמד כיתות א'-י', מה שאינני רוצה לעשות. בתור סטודנטים לחינוך מיוחד אשמח אם תייעצו לי מה הכי כדאי לי לעשות, איפה כדאי לי ללמוד על מנת להגשים את חלומי, האם קיים מסלול כזה בבר אילן, מה שמעתם מאנשים וכו'... כל פיסת מידע תעזור. כמובן הכל ע"פ נסיונכם האישי שצברתם. בתודה ובברכה, נתי.
שני צור | 16:09  03/06/08
אני לא כל כך מכירה את המסלול בבר אילן, אבל באופן כללי באוניברסיטאות התארים בדרך מיועדים ללמד ילדים גדולים. במכללות להוראה יש מסלול של גננות לחינוך מיוחד ואת מוזמנת לפנות אליהם.
שגית | 19:04  03/06/08
היי נתי, אני גם ביררתי בבר אילן ויש לי חברה שלומדת שם, התעודה שאת מקבלת היא תעודה של חינוך מיוחד אבל זאת לא תעודת הוראה, את יכולה ללמד ילדים בחינוך מיוחד אבל זה לא ק'שור לגננת. אם הבנתי נכון את רק נרשמת- אז את יכולה לבטל וללמוד בת"א במגוון רחב של מכללות- כמו לוינסקי, סמינר הקבוצים, בית ברל ותלפיות.שם יש מסלול של חינוך מיוחד הן לגן והן לבתי ספר.
סגור