פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נועה | 08:50  05/05/08
יש לי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה, וברצוני ללמוד לתעודת הוראה שתאפשר לי ללמד פסיכולוגיה בביתי ספר תיכוניים. באיזה מהמכללות להוראה יש אופציה כזאת, ומה יהיה בערך היקף הלימודים, בהתחשב בלימודים הקודמים שלי? האם במקביל ללימודים צריך לעשות סטאז' ובאיזה היקף שעות?
שני צור | 14:41  05/05/08
אני לא מכירה מכללה שמעניקה תעודת הוראה בפסיכולוגיה, משום שזהו לא מקצוע חובה לבגרות ואין הרבה דרישה. (הוא חלק ממקצועות מדעי החברה: סוציולוגיה ומדעי המדינה). באוניברסיטאות יש מסלול כזה. בדרך כלל המסלול לוקח שנתיים, היקף הלימודים משתנה בהתאם לקורסים שעשית ואת זה תצטרכי לברר באוניברסיטה. סטאז' תצטרכי לעשות בסיום התעודה. עליך לעשות 8 שעות בשבוע לפחות במשך 6 חודשים לפחות.
מיכל דהן | 13:47  14/05/08
היי נועה, אני בוגרת המסלול להכשרת אקדמאים להוראה בבית ברל, אני יודעת שאת יכולה לבנות לעצמך תוכנית אישית, שתכשיר אותך ללמד פסיכולוגיה בתיכונים. משך הלימודים נע בין שני סמסטרים לשלושה, תלוי בלימודים הקודמים שלך. הסטאז' הוא בהיקף של שעתיים בשבוע במשך שנה, שאותם תצטרכי לעשות במשרה חלקית שתמצעי לעצמך במקביל ללימודים. אני רק יכולה לתת לך עצה קטנה- תבדקי שאת עומדת בכל תנאי הקבלה לפני שאת מחליטה להירשם ללימודים, את זה את יכולה לעשות באתר של המכללה. בהצלחה.
סגור